Kuva 18. joulukuuta

12/18/2012


Makean joulun ystäville.

You Might Also Like

10 kommenttia

  1. Joulua ilman vihreitä kuulia ei voi edes ajatella :-) Enkä edes niin kamalasti yleensä tykkää marmeladista !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, vihreät kuulat ja joulu sopii yhteen.

      Poista
  2. Oi, joulun lempparimakeat! Nuo on ihania ja ne pitää syödä niin, että puoliskot irrotetaan toisistaan :)

    VastaaPoista
  3. Juu, puoliskot irti, jotta tahmea pinta tulee esiin. Mäkin syön muuten todella vähän karkkia, mutta pari kuugelia kuuluu jouluun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä, makeannälkä menee aika nopeasti ohi, mutta jouluun kuuluu parit kuulat!

      Poista
  4. Ja minä luulin, että olen suunnilleen ainut joka tykkää vihreistä kuulista, mutta täällähän on vaikka kuinka paljon muitakin! Herkkua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vaan, pallomarmeladien ystäviä löytyy!

      Poista
  5. Siinä on minunkin joululempparit kulhossa.Finlandiat ovat vielä parempia kuin vihreät kuulat. Olen tänään keitellyt ihan ite sen seitsemän sortin marmeladeja. Saas nähdä, mitä sieltä huomenna paljastuu. Olisikohan kannattanut jättää kertomatta tässä vaiheessa ottaen huomioon, että olen ihan noviisi tässä asiassa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, odotan innolla mitä sieltä paljastuu. Olen kerran tehnyt marmeladeja, mutta siitä on jo niin kauan etten tarkalleen muista miten siinä kävi. Kyllä ne syötiin kuitenkin..

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.